Επικοινωνία

Για τυχόν ερώτημα ή απορία σχετικό με τη χρήση, λειτουργίες και τα πλεόνεκτηματα τόσο της Coral Pass κάρτας σας όσο και της εφαρμογής Coral Pass App μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών κάρτας καυσίμου Coral Pass.

Παράλληλα, η ομάδα του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών:

  • χειρίζεται τα αιτήματα για νέες κάρτες και pin
  • σας ενημερώνει για κάθε καινούρια ενέργεια που σχετίζεται με την κάρτα καυσίμων
  • καταγράφει σχόλια και παρατηρήσεις σας, με στόχο τη συνεχή βελτίωση και εξέλιξη των υπηρεσιών μας
  • μεταφέρει στο τμήμα πωλήσεων το ενδιαφέρον σας για μελλοντική συνεργασία

Οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου της Coral Α.Ε. παραμένουν πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν:

Τηλέφωνα:
210 9476 519 - 520
Fax:
210 9476 601
Email:
CoralPassCards@ceg.gr

Η κάρτα στόλου Coral Pass της Coral A.E. προσφέρει:

  • αποτελεσματική διαχείριση
  • ευκολία στις συναλλαγές
  • δίκτυο πρατηρίων ανά την Ελλάδα
  • επιλογή προϊόντων / υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε οχήματος
  • οριοθέτηση σε αξία ή σε ποσότητα
  • ασφάλεια με τεχνολογία chip
  • παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των συναλλαγών
  • πίστωση, συμβάλλοντας έτσι στη ρευστότητα της επιχείρησης